”Kunsten å snakke til folk som ikke hører etter” Det moderne menneske drukner i kommunikasjon. Hvordan bør du gå frem for å få gjennomslag for akkurat ditt budskap? Eksempler fra effektive og populære reklamekampanjer som Stella-vinneren Sørlandschips og Gullfisken-vinner REMA 1000.
”Forandring fryder ikke!” Vi nordmenn liker å se på oss selv som oppfinnsomme, men vi er langt mer skeptiske enn innovative. Trodde du for eksempel at bindersen var norsk? Her får du oppskriften på hvordan enkeltpersoner og organisasjoner kan skape vekst ved å bryte ut av vanetenkningens tvangstrøye.
”Den nye mannen” Vi menn forandrer oss ikke – vi blir forandret. Etter 30 år med kvinnekamp er vi mildt sagt forvirret, men vi kommer tuslende etter som best vi kan. Morsomt og matnyttig for alle som forsøker å kommunisere med menn – enten de er kunder eller ektefeller.
”Et lynkurs i presentasjonsteknikk” De fleste er nervøse når de skal snakke i en forsamling eller presentere i et viktig møte. Kunsten er å snu angsten til positiv energi. Her får du gode råd og praktiske tips om alt fra kroppsspråk til power point.
”Slik lager du radioreklame som virker” Den mest undervurderte reklamekanalen kan bli den mest effektive. Så sant man lærer av suksess-cases som Stena Line, Leiv Vidar, Synnøve Finden, Statoil og Dressmann.
”Merkevarebygging i teori og praksis” Faglig intensivt foredrag med spennende cases. Ambisjonen er å formidle 20 års erfaring på 200 minutter.